Rólunk

2017. június 02. 19:52 - ladatour

Sziszi

 

Hali! 

Sziszinek hívnak, és nemrég végeztem a BME energetikai mérnöki alapszakon, viszont a gimnázium óta vonz a színház és a színjátszás. Életem egyik legmeghatározóbb élménye volt, amikor megírtam, és megrendeztem egy darabot, amit a Madách Színházban is előadtak. Jelenleg ott tartok, hogy szeptemberben megalakítottam egy saját társulatot, és az első darabunkat május végén fogjuk bemutatni. A másik hobbim a stoppolás, amit nagyjából 20 éves koromban kezdtem. Az első stoppos kalandom Olaszországba vezetett a Garda-tóhoz, utána Veronába, majd Opatiába. Ezután két éven keresztül minden nyáron egy hónapot külföldre stoppoltam, olyan helyekre, mint Barcelona, Montpellier, vagy éppen Svájc. 

 A LadaTour-t Tomi találta ki és nagyon örültem hogy rám gondolt mint útitárs, mivel már évek óta szerettünk volna összehozni egy balkáni túrát. Ha már ott leszünk szeretnék leugrani Mostar híres hídjáról, és megfürdeni a plitvicei-tavakban. Imádok utazgatni, és ismeretlen helyekre elcsámborogni. 

 

Csordi

 

Sziasztok! 

 Bencének hívnak, de sokaknak csak Csordi. Szombathelyen jártam gimnáziumba matek-fizika szakra. Már a gimiben is sokat utaztam, főleg vonattal és belföldön, de néha a MÁV is tudott balkáni állapotokat előidézni. Gimnázium óta egy rendezvényszervező cégnél dolgozom, ahol először értékesítőként kezdtem, de mára már grafikai szerkesztési munkákkal foglalkozom. Az egyetem mellett a maradék időmben focizom és csocsó bajnokságokon veszek részt.

 Amikor Tomi megkeresett az ötletével, gondolkodás nélkül igent mondtam, nem volt nehéz rábólintani, mert mindig is benne voltam az efféle spontán izgalmakban. A srácokat már korábbról ismertem a műegyetemi villanyfényes bajnokságon keresztül, ahova egy erdélyi turné miatt kerültem be. Az igazság az, hogy eléggé mennék már, de még van pár dolog amit előtte meg kell szerveznünk.

Tomi

Helló! 

 Tomi vagyok, ennek az egész utazásnak az értelmi szerzője. Gimnáziumban francia és olasz nyelvet tanultam, ami a későbbi stoppolásaim során nagy hasznomra vált. Miután megszereztem az első szakmám egy év utazás és önkénteskedés következett. Ezalatt az év alatt rengeteget tanultam magamról, és arról mit is szeretnék csinálni az elkövetkezendő éveimben. Első ilyen cél a BME logisztikai mérnöki szaka volt, ahová később fel is vettek. Nagyon hamar kiváló társaság verbuválódott körém, szerveztem egy egyetemi focicsapatot, akik közül ketten velem tartanak ebben a nyári kalandban.  

 Ez az egész utazás egy hétköznapi ötlet volt, amit meg is osztottam Bencével és Sziszivel. Mindketten azonnal rábólintottak, így meg is kezdtük az előkészületeket. Egy hónap kalandozás két haverral és egy Zsigulival olyan országokba, ahol még sosem jártunk. Nekem ez a LadaTour.

dsc_1323.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ladatour.blog.hu/api/trackback/id/tr5012560307
süti beállítások módosítása